czwartek, 15 października 2015

Rozkosmatka i Bobasek.

Rozkosmatka i Bobasek.

Laleczki pojawiły się w moim domu troszeczkę przybrudzone a jak wiadomo szczęśliwe lalki to czyste lalki, więc moje powędrowały do kąpieli. "Pucu! Pucu! Chlastu! Chlastu!
nie mam rączek jedenastu, tylko dwie mam rączki małe, lecz do mycia doskonałe. " :)
Rozkosmatka i Bobasek podczas mycia - wyraźnie rozbawione, chlustały wodą małymi rączkami.



Po dokładnym wyszorowaniu plastikowych ciałek i umyciu włosków Rozkosmatki oba bobaski opatuliły się w ręczniczki. Wyglądały przesłodko :)



Włoski małej po wyschnięciu bardzo łatwo i przyjemnie się rozczesywało. Mięciutkie włoski po wyczesaniu stały się proste, na szczęście nie skołtuniły się i nie łamały. Okazało się że oryginalna fryzurka Rozkosmatki to dwa kucyki, gdyż pośrodku główki wyraźnie odznaczał się przedziałek.
Tutaj mała z niecierpliwością podawała mi grzebień, żebym wieczorową porą powolutku rozczesywała jej włoski :)



Rozkosmatka cierpliwie pozwalała sobie czesać włoski :)



Gorzej sprawa miała się z ubrankiem. Po ręcznym wypraniu okazało się że na śpioszkach (jak widać na zdjęciu) jest mnóstwo kuleczek i paproszków. Udało się je usunąć za pomocą maszynki do golenia. Bardzo delikatnie przesuwałam maszynką po materiale.




Tyle puchu pozostało :)



I jeszcze tylko małe wałkowanie taśmą samoprzylepną do ubrań...



I mała już w komplecie :)



Z Bobaskiem to zupełnie inna historia. Nie miałam dla niego ubranka, więc expresowo szydełkowałam śpioszki dla łysolka. Pomyślałam że połączę białą i seledynową włóczkę i powstaną śpioszki, do tego dwa guziki pod kolor jego oczu. Oto efekt:







A tutaj wcale się nie obraził, chciał tylko pobawić się kołem sterowym :)


Mój mały marynarzyk :)

  


A tak prezentowało się rodzeństwo razem:














Niebawem kolejne Kapustki i ich przygody w Kapustkowym świecie.
Zapraszam.






9 komentarzy:

  1. Ślicznie je, jak to się mówi w lalkowym świecie, odszczurzyłaś. Teraz są czyściutkie i milutkie. Śpioszki dla łysolka bardzo mi się podobają. Ja niestety nie posiadam umiejętności szydełkowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana! Wszystkiego można nauczyć się z YouTube, od podstaw, krok po kroczku a później już śmigasz sama. Polecam, szydełkowanie odstresowuje.

      Usuń
  2. Wspaniale teraz wyglądają! Czyste i pachnące, i na dodatek cudnie ubrane! Kucyki Małej - świetne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jezusicku, jakie one słodkie. Normalnie aż mam ochotę przygarnąć taką jedną kapustkę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. zabawne te kapustki- ich mina rozweseli w ponure dni

    OdpowiedzUsuń
  5. ach te pysiałki - do scałowania!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo szkoda, że od dawna nie pojawia się tu żaden wpis. Świetny ten blog- taki relaksujący!

    OdpowiedzUsuń